Usein kysytyt kysymykset – verkkopalvelut

1. Miten voin seurata toimitusta verkkopalveluista (Kirjaväylä, Kouluväylä, Kustantajaväylä)?

Tilaushistorian kautta voi seurata toimituksia. Klikkaa tilaushistoria -> valitse toimitetun tilauksen numero -> klikkaa tilauksen tuotetta -> klikkaa rahtikirjan numeroa, josta aukeaa postin seuranta.

2. Kirjaväylän Tarjousväylältä tilaaminen:

Tarjoushinta toteutuu vain Tarjousväylältä tilatessa, ei normaalin tuotehaun kautta.


3. Mihin otan yhteyttä, kun tilaamani sähköisen tuotteen latauslinkki ei toimi?

Lähetä tiedot osoitteeseen epalveluhelpdesk(ät)kirjavalitys.fi

4. Mihin otan yhteyttä, jos tilasin väärän sähköisen tuotteen tai haluan palauttaa sen?

Kustantajilla on erilaiset palautuskäytännöt. Ota yhteyttä Kirjavälityksen asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(ät)kirjavalitys.fi tai
puh. 010 345 1520 (kauppa)
puh. 010 345 1540 (kirjasto)
puh. 010 345 1580 (koulu)
På svenska: kundservice(ät)kirjavalitys.fi, tel. 010 345 153
In English: customerservice@kirjavalitys.fi

5. Kun otat yhteyttä asiakaspalveluun, asiointia nopeuttaa:

Asiakasnumerosi, lähetenumero ja tuotteen ISBN-tunnus.

6. Olen unohtanut verkkopalvelunne salasanan, mitä teen?

Klikkaa Kirjaudu-ikkunan Tunnus tai salasana unohtunut -linkkiä ja anna tunnukseen liitetty sähköpostiosoitteesi. Saat automaattisesti linkin jolla voit vaihtaa salasanasi.  Voit myös ottaa yhteyttä Kirjavälityksen asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(ät)kirjavalitys.fi