28.6.2023

Uusimmassa vastuullisuusraportissamme on paljon kiinnostavaa tietoa

Päivitimme vastuullisuusraporttimme keväällä 2023. Tutustu siihen tästä.

GRI-standardin mukaan tehdystä vastuullisuusraportistamme löytyy paljon mielenkiintoista tietoa esimerkiksi päästölaskennastamme (hiilineutraalius tavoitteena jo 2023!), henkilöstöstämme (meillä on naisenemmistö) ja vaikkapa käyttämistämme pakkausmateriaaleista (arvaa kuinka monta kiloa teippiä kuluu vuoden aikana?).

Raportissamme kerromme myös, millä eri tavoin toimimme asiakkaidemme luotettavana kumppanina. Viestimme, kuuntelemme ja reagoimme palautteeseen.

Vuoden 2022 asiakastyytyväisyyskyselyssä kaikkien asiakasryhmien palautteiden keskiarvo oli 4,14 asteikolla 1-5. Asiakaspalvelumme saa lähes aina korkeimmat arvosanat – viitenä peräkkäisenä vuotena aina yli neljän. Vahvuuksiksemme on mainittu asiakastyytyväisyyskyselyissä pitkäaikainen kokemus, palveluiden ja toimintatapojen jatkuva kehittäminen, luotettavuus ja vahva osaaminen.