10.6.2019

Meillä viihdytään

Meidän toimintamme nojaa henkilökunnan korkeaan ammattitaitoon ja sitoutuneisuuteen. Henkilöstöä valmennetaan työnkierron, vertaisoppimisen ja koulutusten kautta. Laadun, jatkuvan kehittämisen ja asiakaspalvelun näkökulmat ovat Kirjavälityksessä kaikkien asioita. Kustannustehokkuutta haetaan rutiinitöitä automatisoimalla, ja samaan aikaan syntyy tarvetta uudelle osaamiselle ja uudenlaiselle työlle.

Kirjavälityksessä on paljon pitkiä työsuhteita: uusia osaajia on aina haettu ja valmennettu yrityksen sisältä. Niinpä pääsemme jakamaan jopa vuosittain Keskuskauppakamarin kultaisia 30-45 vuoden  ansiomerkkejä pitkästä työurasta Kirjavälityksessä.

Pitkät työsuhteet ja kirja-alan monialainen osaaminen ovat tuoneet meille vahvan toimialaosaamisen. Tästä saamme palautetta asiakastyytyväisyyskyselyissämmekin. Viime vuonna saimme lähes 900 vastaajalta kiitosta, toiveita ja parannusehdotuksia. Nämä palautteet käsitellään aina huolellisesti niin tiimeissä kuin johtoryhmässä ja hallituksessa asti. Asiakaspalvelumme saa lähes poikkeuksetta erinomaiset arvosanat ja paljon kiitosta osaamisestaan ja antamastaan avusta.

Asiakkaat myös joskus yllättävät meidät iloisesti – olemme saaneet leipälähetyksen, pääsiäismunat tai vaikkapa Runebergintortut koko talolle kiitoksena hyvästä palvelusta. Se näkyy, että teemme työtä sydämellämme.

Eija Weck                                  Tuula Pelkonen-Tiri
johtaja                                        palvelujohtaja
IT, kehitys ja HR